söka Häst

hej! :) nu är mamma och jag tillbaka till att söka häst. Vi har kollat runt på hastnet och provridit några stycket :) 
Det är väldigt svårt att leta häst! alla de här små detaljerna ska stämma, Höjden ska vara ungefärlig, Den ska ha den inriktning/inriktningar man vill ha m.m Det är ju värkligen synd att man inte kan kombinera vissa hästar x) haha nä men det finns ju inte den perfekta hästen :) 
 
Men mamma och jag har nästan bestämt oss nu för en häst, en brun P.R.E/ något. Det är en storhäst och han har lite det här P.R.E utseendet. Fint steg, hoppar bra och VÄLDIGT pigg! xD haha går knappt att skritta. Mamma älskar honom och vill köpa honom dirket men jag saknar det här "speciella" med honom. jag vill ha en häst som sticker ut på tävings banan. en mike häst alltså. :/  en brun häst var typ det sista jag ville ha... det är så vanligt och alla hästar e bruna känst det som :( men tror det är svårt för mig att känna nu att jag kommer kunna älska en häst på det sättet som jag älskade Romeo och som jag älskade Mike. det är det största som hindrar mig.. 
 
 

Kommentarer
Sara ~ Candis säger:

SV. Tack så mycket :D den heter Jenna Sue och jag är inte riktigt säker på vilken text du menar på kategorin??? Kram

2013-04-16 | 11:12:14
Bloggadress: http://candis.se






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se