Om Mig

Hej mitt namn är då Emely och jag är 16 år. Jag bor på en hästgård en bit utanför malmö där jag trivs jätte bra. Mamma och jag äger tillsammans en PRE valack vid namn Budda. Läs mer om honom HÄR. Jag har ridit så länge jag kan minnas och har alltid älskar hästar och djur. Idag tränar jag både dressyr och hoppning på Budda och nästa år satsar vi på lokal tävling. Jag är mer en hoppryttare än dressyrryttare och älskar farten. Och ja jag vet att Budda är en PRE (dressyr ras) men han kommer bli minst lika duktig i hoppning x) 
Förutom en häst så har vi också 2 hundar, Mac och Celine och 1 stallkatt, Vimse. 
 
Jag är inte bara en tjej som älskar hästar utan jag är även en hobby fotograf. För det mesta är det såklart hästar som fångas på bild men även kan det bli natur bilder. Som en fotonörd använder jag mig av 2 olika kameror och en del objektiv jag samlat på mig. Jag har fotat i princip hela mitt liv men det var för 2 år sedan som jag började mer seriöst. Det var även då som jag fick min första systemkamera. Jag driver ett häst-foto account på instagram som du kan checka in för daglig uppdatering! Min instagram hittar ni HÄR.
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se