Update

ojeh snart kommer en ny design på bloggen! :) lite andra färger, ny header m.m :) har börjat lite men vet inte hur långt jag hinner. så kanske dröjer 1 vecka eller så :) 
idag ska jag hem till mamma igen och då kommer jag få träffa mike! :) ska fråga mamma om jag kan rida lite, kanske tar en barbacka tur :) vi testade Romeos gamla sadlar på Mike, dressyr sadlen passade någolunda kan fungera tills vi köper ny men hoppsadlen passade inte alls! :( men vi får låna jennys skit snygga sadel så länge! den är ljus brun och Mike passar as bra i det! har redan hittat ett guldigt "V"-panband som jag vill ha för 199kr! :) det ända "felet" är att det är mörkbrunt i kanterna :/ 
 
får skriva mer sen! :)

Kommentarer
Emila säger:

Fin blogg!

VECKANS BLOGG pågår just nu på min blogg och du har chansen att vinna en stooooor länk som väldigt många kommer trycka in på! Länken står kvar högst upp i min meny i 1 vecka, så det är inget att tveka.. in och anmäl dig! :D

Länk till veckans blogg: http://emilah.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

2013-01-09 | 18:18:01
Bloggadress: http://emilah.blogg.se






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se