behövs en rejäl ryktning?

var ute och hälsade på knut i hagen för några kvällar sedan! han kom fram till mig och var nyfiken.  jag började klappa honom på halsen och märkte att han tyckte det var riktigt skönt! ^^ haha han sträckte på halsen och visade värkligen hur skönt han tyckte det var! när jag sedan gick en bit bort för att ta ett foto såg jag hur han tänkte.. haha han bara: va? slutar du klia mig? nä det går inte.. och så börjar han gå mot mig och ställer sig så att jag precis står där jag ska klia x) eftersom det var knut det gälde så var det bara att börja klia igen! :) tillslut (efter att jag redan hade tagit bort allt skit på händerna en gång) såg de hur såhär! xD 
 
de var lite skitigare i verkligheten x) det svarta ser inte så svart ut på bilderna

Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se