Fotogalen

Jag har seriöst kommit på att jag är riktigt galen i att fotografera! :s är det bra eller dåligt? haha x) så fort jag ser att buddy ligger ner eller något så skyndar jag mig ut för att fotografera, eller när jag kommer hem från skolan går jag in för att hämta kameran, Jag tar typ 300 bilder/dag och jag ska alltid ha någon som fotar mig när jag rider! 

 

asså mitt fotoberoende har ökat enormt mycket sedan vi flyttade hit, Buddy kom (för att han är så söt) och för att sommaren äntligen har kommit! ^^  

 

Gud vi har haft buddy i 40 dagar idag och jag har redan 519 bilder i mappen 2013, 639 bilder i rider & 55 bilder i jag och buddy. Sammanlagt blir det 1 213 bilder... :o nu blir det lite matte här allstå xD   Då är det i genomsnitt (bilder/dag) 30 bilder :0 

 

inte undra på att min dator nästan kraschande innan när den hade alla mina bilder från hela mitt liv på hårddisken xD tur att jag har fått en extern hårdisk med 1 TB ^^

En av de första bilderna jag tog på min lilla tjockis Romeo dagen efter han kom ^^

 

Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se