Morgondagens Planer

Yeey! sista fredagen i skolan denna terminer! :D sen är det städdag på måndag, och Bakken på Tisdag sen SKOLAVSLUTNONIG på onsdag!!!! :D över lycklig! ska göra messa roliga saker i sommar har jag bestämt mig för! ^^ måste åka och bada och åka till skogen MINST en gång! ;) haha 
 
Men i morgon är det hoppning för mamma :) sista gppngen för henne innan pay´n´jumpen. Jag ska även stå redo med kamera i hand för att fota :) det gick nämligen inte så bra när mammas kompis erika lånade min kamera och skulle foa! x) haha asså och de två ska klagar på mig ;) erika hade på manuell fokus och därför blev ingen bild skarp..    på eftermiddagen ska min kompis linn komma och fotografera mig och buddy! :) vi ska gå till Duvemåla, det är en stor äng där som vi då ska fota på ^^ kommer bli toppen bilder! jag ska inte rida eftersom jag inte riktigt får av mamma men jag ska ha en (eller två) klänningar och blommor i håret :) Tänkte testa en sak som sedan kommer att bli min header om det fungerar ^^ Längtar! :D 
 

Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se