Bildbomb

Skrittade ut en liten runda med Erika och Sehå innan vi red i padocken :) det gick faktiskt bra idag och vädret var toppen! :) va lite jobbigt i början och jag är inte riktigt glad att jag måste ta i honom så mycket :) men när jag väl fick rätt på hjälperna och kontakten i tyglen så gick det faktiskt riktigt bra! Jag måste verkligen rida i varje steg på Buddy vilket jag inte behövde på Mike eller Romeo. Samtidigt som jag måste göra förhållningar så att han inte springer iväg ;) men jag är riktigt nöjd idag!  Sen är det besiktning i morgon s: är riktigt nervös hur det kommer att gå! har försökt att inte börja gilla honom men det är riktigt svårt när man är med honom hela tiden och när han är så HIMLA söt! vill inte ha några förhoppningar och tänker att han ska åka hem i morgon..
 

Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se