Idrottsdag

Var på MCR idag och red :) i år fanns det som alternativ rida på idrottsdagen vilket jag såklart tyckte var jätte skoj! x)
Måste erkänna att jag kände mig som en nybörjare haha! Vi red ju inte så Seriöst och jag hade en häst som hette nema :) ponny men ändå ok! Hon var hur snäll som helst när hon som inte var så van red men när jag hoppade upp kände hon att jag var van och blev jobbig x) tydligen brukade hon göra så sa rid läraren :) men det gick bra ändå, bara ett litet bakut så där men ja x)
Ändå riktigt roligt idag! Fast att det inte gick så där bra :)

Ska ut direkt nu när jag kommer hem
och rida Buddy lite ^^ skoj, skoj!!! :)
Och ska även fixa translate ikväll! :)


Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se