Söndag 22/6 -2014

Idag var det egentligen pay´n´jump på kolböra men jag hoppade över denna gången... ångrar mig faktiskt lite nu såhär i efterhand! Men kände ändå att jag vill vänta och satsa på att komma ut på lokala tävlingar i stället. har ju tävlat på kolböra varje år sedan vi fick Romeo typ. Fast att jag inte va med och tävla önskar jag att jag i alla fall hade orkat ta mig ut för att titta och eventuellt kanske fotografera lite ^^men nä, såklart är jag för lat att göra det så min dag spenderade jag framför datorn och fixade med bilder! kul sommarlov man har, eller hur! :/  kl är redan halv 5 och jag har inte gjort något av det jag hade tänkt att jag skulle göra idag... känns som jag bara kastar bort den tid som jag egentligen borde ta vara på och njuta av. Jag menar jag har bara 4 sommarlov kvar och dom borde inte spenderas inne, ensam vid datorn :s
 
 

Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se