What Am I Gonna Do With All This Time?


Nu e det äntligen sommar! Jag har slutat 9an och helt plötsligt finns där massor av tid till att göra saker som jag länge velat göra. Nästan lite för mycket tid kanske... Främst på nätterna då jag bara ligger i min säng och tänker på allt möjligt, livet, och jag funderar på dessa frågor jag vill ha svar på men inte kan eller fått något svar på. Dessa frågor stör mig, de får mig att ligga sömnlös långt in på natten... Men jag ska inte låta dom förstöra min sommar! Har gjort en lång lista på saker jag tänkt göra i sommar! Här är en liten del av det jag tänkt göra:
 
~sova under bar himmel
~träffa gamla vänner
~ha vattenkrig
~nattdopp i havet
~åka på miniresa med vänner
~köra moppe
~uppleva soluppgången
~träffa nya vänner
~fotografera mycket
~bada med hästen
~festa
 
 
Förhoppningsvis ska jag hinna med allt på dessa veckor. Har faktiskt inte planerat in något speciellt denna sommaren förutom Falsterbo horse show 2 dagar, 1 vecka i Småland och 1 vecka i snogeholm ^^ 
 
 
Tog denna bilden för någon dag sedan när jag körde hem! Helt underbart vacker tycker jag *-*

Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se