Ny uppstart

Tänkte starta upp bloggen igen med en ny design ^^ Det var väldigt länge sedan jag skrev något sist och iom jag ska vara ärlig har jag inte ens saknat det lite. Att skriva är inte egentligen min grej men tycker det kan vara roligt att ha och kolla tillbaka i. Vet inte hur mycket jag kommer att skriva men ska förska skriva ial någon gång i veckan. Budda har varit halt nu ända sedan slutet av sommaren så har inte ridit honom på evigheter. sis jag red ett ordentligt dressyrpass var i början av sommaren och saknar det som fan! :( men vi har återbesök på tisdag och vi tror att han kommer bli sprutad en gång till minst innan han blir frisk men vi får hoppas på det bästa 
 

Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se