Falsterbo shopping 2013

tror att detta var allt x) + ett hv polo dressyr schabrak, ett likadant som det vita där nere fast i rött ^^ har redan satt på den på sadlen så pallade inte fota! ^^ haha ja det blev någon tusen lapp som man spenderade! dock köpte mamma typ häften!
jag köpte mig en hel outfit som jag hade tänkt från början! hade först tänkt mig bara marin blå men när jag hittade  det guldiga pannbandet ändrade jag mig till marinblå med guldiga detaljer! :) hittade dessutom ett par ur snygga boots i guld för 129kr men tyvärr fanns de inte i L :( ska se om jag hittar ett par lika snygga någon annan stans annars kommer jag att beställa dom om någon vecka ;)
 pannbanden är swarovski och var rätt billiga! 250kr för det silvriga och 400kr för det guldiga ^^ är riktigt nöjd med mina inköp! :D och ÄLSKAR mina tretorn! :D 
 
 C på alla mina bilder! ^^
 
 
 
 

Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se