UNICORN

Imorgon ställs väckarklockan på 8:30 för det är hopplekion kl 10 :) det ska bli spännande att se vad vi får göra i morgon! Förhoppnings vis någon bana eller en annan övning där vi kan komma upp lite i höjd ;) vet att det inte handlar om höjden med man känner sig duktig och Buddy börjar faktiskt att hoppa då! Istället för att bara skutta över små hinder så där halvdant^^

efter lektionen åker jag och mamma iväg till Lunds gymnasiemässa! Ska ställa bågar frågor till pholhem. Som förhoppningsvis inte kommer ta så lång tid :) 

På kvällen tänkte jag sticka hem till Linn och sova där :) och om jag har tid över ska jag åka in om entré innan^^ 
Fullt ös på lördag alltså... ;) det är väll som vanligt antar jag!


Tänkte slänga in denna bilden :P höja gjorde den på Linns mobil, don't ask me why xD



Kommentarer






Ditt fina namn❤
VIP?

Mail adress✉


Blogg m.m✎


Skriv din kommentar här↴

© emely Björkqvist Baszek.blogg.se